top of page
  • dutchawakener2

Nieuw blog Dutch Awakener 3.0



Beste allemaal,


Ik ben in 2022 begonnen met het delen van berichten van diverse alternatieve nieuwssites op Facebook echter kreeg ik daar keer op keer blokkades voor mijn kiezen. (In 3 jaar tijd ben ik bijna 1,5 jaar geblokkeerd geweest).


Dit was dan ook voor mij de reden een blog te beginnen om zo toch mensen te bereiken en ze aan het denken te zetten.


Ik zeg niet dat alles wat ik deel de absolute waarheid is maar zeer veel berichten bevatten meer de waarheid dan de berichten welke we via de MSM te zien en horen krijgen.


Aangezien ik geen betaalde versie heb raken de sites helaas vol en ben ik op een bepaald moment genoodzaakt weer een nieuw blog te maken.


Deze is nagenoeg vol en daarom heb ik een nieuw blog gemaakt.

Als je de volgende link aanklikt kom je op DutchAwakener3.0


Daar zal ik verder gaan met het delen om jou zo te helpen in de zoektocht naar de waarheid;



Kijk met regelmaat op m'n nieuwe blog (of abonneer je) zodat je niets mist.


Ik hoop je daar te zien!

58 weergaven0 opmerkingen
bottom of page